dinsdag 17 januari 2017

Tags.....

Hallo allemaal.....Ik ben bezig met DT-kaarten maar zo tussendoor wil ik wel eens graag een dingetje voor mezelf maken.
Wat is er dan makkelijker dan een Tag......misschien simpel maar het werkt wel heel snel...en met de plaatjes van Syta heb je al gauw iets leuks...voor bijvoorbeeld bij een bosje bloemen o.i.d.


Een heerlijke romantisch roze tag hahahaha....


Het heeft geen uitleg nodig denk ik......


en dan heb ik er nog 2......iets rechter en simpeler nog.....


en de laatste....


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden....ben alweer bezig met iets heeeel anders hihihi....
Tot een volgende keer maar weer......

Fijne avond.
xxx Plony

9 opmerkingen:

  1. Woooow wat een schitterende tags laat je ons weer zien plony...weer heerlijk creatief aan het knutselen geweest...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer schitterend en heel leuk gedaan. ik zeg .... je bent lekker bezig ;)

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook al aardig door mijn kado labeltjes heen....laatst snel éen moeten kopen...errug!!! Je eifeltoren is heel sjiek en je zal maar zo'n mooie label krijgen aan een bloemetje of kadootje!!! schitterend weer Plony!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tags! Zo leuk met de eifeltoren erbij..... Leuk om te geven maar zeker om ze te ontvangen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en altijd makkelijk om zoiets voor de hand te hebben groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi weer Plony. Het raadsel van de blogster is opgelost dank zij de agenda's van 85-96. Nostalgoe of niet?? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful tags, it is good to make things for ourselves and enjoy making them.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.