donderdag 1 december 2016

Paradise of Stamps winter+tekst achtergrond

Goedemorgen allemaal....een drukke dag vandaag op mijn blog....2 posten gaan er langskomen dus.....zet je schrap.

Hier komt de eerste post en dit is mijn kaart voor de nieuwe challenge bij Paradise of Stamps.
Het thema voor deze nieuwe challenge is....zoals jullie aan de titel van dit blogbericht al hebben kunnen zien....winter en als optie een tekst achtergrond.

Die optie heb ik erbij gedaan en dit is mijn kaartje geworden...



Ik heb opnieuw een winters kaartje in het blauw gemaakt.....deze kleur past toch wel heel goed bij de winterse sfeer. Samen met sneeuwachtige effecten, glazen strawberries en blauwe en witte bloemen komt het thema winter zo wel goed uit de verf.


Het schattige glazen flesje in de vorm van een ster is van Noor Design UK en ik heb er kleine witte kraaltjes ingedaan......daar liggen er nog genoeg van....ooit deed ik veel met kraaltjes en borduren....Wie niet?


De rondjes achter het plaatje zijn van Scrapiniec en de leuke  rietjes komen weer bij Noor vandaan.

Ik hoop dat jullie van deze eerste post van vandaag hebben genoten en ik hoop jullie terug te zien later vandaag voor nog een blogpost.

In ieder geval een hele fijne dag vandaag......Liefs van Plony


Challenges:

http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://christmascardchallenges.blogspot.nl/
http://cagichallenge.blogspot.nl/
http://challengeupyourlife.blogspot.nl/
https://creativecornerchallenges.blogspot.nl/

7 opmerkingen:

  1. Ik heb je 2 schitterende kaarten voor vandaag even bewonderd en ik vind dit toch wel gaaf bedacht met de rietjes en de ronde ringen erachter...prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The details are amazing..how gorgeous!Thanks for joining us at The Christmas Card Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is absolutely gorgeous! All that detail is amazing. Thanks so much for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for entering our Christmas Cards Challenge and good luck!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just adore how you put this together a fantastic Tilda too ! thank you for joining us in the Midweek Magnolias Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very sweet card, a beautiful design. Thanks so much for joining us at Midweek magnolias xo Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty! :)
    Thanks for sharing over at the Christmas Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.