woensdag 19 oktober 2016

Polkadots.....

Na mijn Halloweenkaart van gisteren gelukkig iets waar ik mij beter in thuis voel hahahaha....

Ik mag vandaag gastdesigner zijn bij het Scr@p-Cards challengeblog en daar hebben ze voor hun nieuwe challenge een heel leuk thema bedacht....polkadots.
Nou.....dat ging me wel lukken....kijk maar.....


Allemaal dotjes op mijn achtergrondpapier......dus missie geslaagd zou ik zeggen.
Ik heb een plaatje ingekleurd wat ik gevonden heb op pinterest bij kleuren voor volwassenen en daarmee mijn kaartje opgebouwd.


Je ziet ook allemaal van die leuke rietjes op het ogenblik maar omdat de mijne niet bij mijn kaartje kleurden heb ik ze omwikkeld met lint....je moet toch wat hahahaha....
Een bloem gemaakt met de bloemen die ik gewonnen had bij de challenge van Scr@p-cards....alle kleuren zaten erbij dus daar kan ik nog wel even mee vooruit.


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven en dan zou ik zeggen....ga lekker meedoen aan de challenge bij Scr@p-cards......op zoek naar jullie polkadotjes dus.

Een hele fijne dag....xxx Plony

Challenges:

http://eclecticellapu.blogspot.nl/
http://corrosivechallengesbyjanet.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://crafty-girls-creations.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. Ja hoor Plony dit is wel een heel ander kaartje dan je vorige blogpost en van deze ben ik fan hor ... Zo geweldig mooi, leuke dotjes en dan het rietje ... helemaal te gek ! Ik ga op zoek hoor (alhoewel ik daar niet heel veel moeite moet voor doen hahaha ) ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Hier kan ik naar blijven kijken, wat een schitterend ingekleurd plaatje!!!
    Ook de rietjes met lint parel en bloem op de organza strikjes staan super mooi!
    Tip: je kan rietjes ook verven met gesso/chalk, acryl verf of bv. frantage in de gewenste kleur. Maar je wikkel lint staat ook heel mooi hoor! Eeen klasse kaart en een geweldige bloem, hihi Heel erg bedankt dat je dit prachtige kaartje hebt gemaakt voor ons als GDT bij Sc@p-Cards....top!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is just stunning Plony, I love every detail! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony ,
    Hier kan ik blijven naar kijken .
    Zo ontzettend mooi ingekleurd fantastisch mooi deze kaart is weer een toppertje !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Plony, ik had eerst niet door dat je het meisje zelf ingekleurd had. Pas toen ik je tekst las en toen moest ik nog een keer kijken...Práchtig (met een hoofdletter). Ook de rest van je kaart is een plaatje, leuk met die omwikkelde rietjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig en weer een kaart zoals we die van je gewend zijn haha. Leuk idee om de rietjes te omwikkelen. En wat een lief plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor Plony maar ik vond al jouw Halloween creatie ook geweldig uitzien ondanks dat het niet jouw ding is zoals je zelf schrijft hihi.

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Plony,
    wat een geweldig mooi kaartje en prachtig ingekleurd !!
    ook heel leuk zijn de rietjes die je bewerkt hebt
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Supermooi Plony! ...geweldig hoe mooi dat je het plaatje ingekleurd hebt..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Plony, this is such a stunning card! I love the picture and all the gorgeous details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! And such a pretty blog background.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is meer Plony! Heel gaaf kaartje heb je gemaakt. Ik zag hem al bij scrapcardschallenge.
    Groetjes,
    GerJannee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Plony, zo sprekend die afbeeldingen. Heel mooi gekleurd en mooi afgewerkt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.