vrijdag 7 oktober 2016

Let's get krafty.....Winter Wonderland

Hier ben ik nog een keer vandaag.....want bij Winter Wonderland starten we weer een nieuwe challenge.

Opdracht luidt....Let's get krafty.....maar je mag ook kiezen voor plaid it again Sam.
Nu heb ik geprobeerd duidelijk te krijgen wat die 2e opdracht inhoudt maar helaas.....ik snap er nietssss van hahaha.....dus ik heb maar voor het kraft gekozen....leek me beter.

We hebben 2 sponsors bij deze challenge en dat zijn...

CRAFTY SENTIMENTS DESIGNS 

EN

DI'S DIGITAL STAMPS

Ik ben op dit moment met vakantie en heb mijn kaarten van tevoren klaar moeten zetten....geen tijd dus deze keer om te wachten op een afbeelding van de sponsors.
Daarom deze keer weer gekozen voor een vintage kerstkaart.....eigenlijk helemaal niet zo erg...voor mij dan hahahaha.


Ik heb mijn kraft-laagje op het linnenkarton geplakt maar ja...je moet even zoeken om het nog te zien hihihi. Ik heb er voor de zekerheid nog maar een paar extra kraft-accentjes aan toegevoegd want anders geef ik een beetje een bedenkelijk voorbeeld voor de challenge.


Er zit wel het een en ander aan kantjes en dingetjes op deze kaart en ook heb ik nog weer eens de glossy accents gebruikt als druppeltjes op mijn houten boompjes....


De mooie pioenachtige roos heb ik in Rijswijk gekocht maar daar ga ik zéker nog een keer naar op zoek in Utrecht binnenkort. Ik vind ze echt heeeel mooi.

Dit was dan mijn 2e post voor vandaag en ik denk dat het nu eventjes stil blijft....waarschijnlijk komt er pas ná mijn vakantie weer een kaartje....maar je weet het maar nooit bij mij, misschien heb ik nog wel iets te melden tussendoor....ik weet het eigenlijk even niet. Ik heb de agenda niet helemaal in mijn hoofd zitten hahaha.

Fijne dag allemaal en graag tot ziens bij de challenges.

Lieve groetjes van Plony

Challenges:

http://inthepinkchallenge.blogspot.nl/
http://unicornchallenge.blogspot.nl/
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/
http://noordesign-uk.blogspot.nl/
http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. Wow wat een plaatje weer Plony. Prachtig dat kraft gecombineert met roze en natuurlijk is al dat kant ook weer schitterend. Super gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Plony Je kaart is echt superssss Prachtig !!
    idd de bloem is prachtig en je kantjes en lintjes echt prachtig .
    Fijne vakantie nog wij vertrekken binnenkort hihi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtig DT werk Plony en ik raak weer niet uitgekeken! Je reminder kaart voor WLVC daar ben ik ook net geweest en lees je daar! Ik heb die rozen helemaal niet gezien in Rijswijk? inderdaad prachtig! Wel had ik even aan geschoven bij handlettering...ook weer zo leuk! Pakketje mee genomen en nu nog flink oefenen!!!
    En nu even heerlijk in het oosten van het land en geniet maar met volle teugen!
    En ik denk dat je het niet red om tussendoor niet op het blog te verschijnen, haha Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende mooie kaart helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer met al die frutsels erop, heerlijk toch, zo zie je ze niet in de winkel :) Mooi gedaan Plony en geniet nog maar lekker van je vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Plony. Er is zo veel moois te zien.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful card Plony, with all of those stunning lacy layers and a beautiful design, such a romantic feel to this gorgeous card! Gorgeous florals and Christmas goodies on your card, loving those trees!
    Have a lovely holiday, Crafty Cuddles Jay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Plony je vorige kaart is ook al zo mooi.Fijne vakantie.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend zeg! Wat is er weer veel te zien op je kerstkaart. Enne...fijne vakantie in het oost'n.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning card and love all the embellishments. Have a lovely holiday. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Today's cards were both beautiful. Always so many gorgeous details to see.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,
    wat een beauty heb je weer gemaakt met heel veel mooie details erop
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en geniet van je vakantie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful vintage card Plony! So many wonderful details!
    Thanks for joining us at Nordsalten hobbyklubb
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.