maandag 3 oktober 2016

Angel.....

Goedemorgen allemaal.....

Geen Halloween gelukkig vandaag op mijn blog.
De nieuwe challenge bij WLVC gaat vandaag van start en daarom ben ik weer hier met een blogpost.

Gerda van...

heeft een waardebon beschikbaar gesteld van 10 euro voor de winnaar en wij willen graag dat jullie iets gaan maken met engeltjes.....
Zo lief die plaatjes van engeltjes...als je er geen 1 hebt dan kun je op het WLVC-blog bij de vintage plaatjes vást wel een plaatje vinden om te gebruiken voor deze challenge.

Ik heb mijn kaartje echt superrrrrzoet gemaakt hihihi....Kijk maar zelf....


Ik heb een plaatje van pinterest gehaald en dit geprint op stempellinnen.....zo'n lief klein meisje met haar vleugeltjes....Het is toch wel heel schattig dit plaatje.
Samen met de kantjes, de bloemetjes, pareltjes en wat al niet meer....is het een snoeperig kaartje geworden...ietsiepietsie over de top misschien maar dat is bij mijn kaarten niet vreemd hihihi....


Op de foto van de zijkant genomen kun je goed zien dat ik geprint heb op stempellinnen....uiteraard kun je hier ook op stempelen maar het inkleuren op stempellinnen is nog best moeilijk...Dat is wel even iets anders dan op papier.


Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan vandaag en dan zie ik graag heeeeeel veel engeltjes langskomen op het WLVC-blog. Tot daar dan maar.

Fijne dag, xxx Plony

Challenges:
http://eclecticellapu.blogspot.nl/
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/
http://liveandlovecrafts.blogspot.nl/
http://noordesign-uk.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://inthepinkchallenge.blogspot.nl/

17 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje Plony ....zoooo een schattig plaatje van het engeltje en zeker in die roze kleurtjes een echte BEAUTY!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superzoet maar ook supermooi Plony!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een supermooie en lieve kaart Plony!!
    Met een superschattige afbeelding :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een heel lief meisje zeg.Prachtige kaart heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Schattig plaatje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een dotje Plony mooi kaartje heb je er mee gemaakt.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart Plony. Mooi kant en mooi geheel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje deze kaart Plony. Mooie kleurencombinatie en ik ben dol op engeltjes dus een challenge om van te genieten...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super gedaan weer Plony. Dit ziet er weer prachtig uit al houd ikzelf niet zo van engeljes op een kaart. Maar de kaart is verder heel erg mooi opgebouwd met mooie materialen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Plony, dit gaat je duidelijk beter af dan Halloween kaarten. Ik heb zelf niet echt iets met engeltjes op je kaart maar wie weet krijg ik nog inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. She is a darling girl for your main image, its a beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty :) Thank you so much for joining us at pearly sparkles. Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow this is beautiful the image,colours layout and detail is just pefection hugs Cherylxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, this is just so special. Thank you for sharing with us over at Ecllectic Ellapu this month.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So gorgeous - beautiful detailing.
    Thanks for playing along at ITP this time.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Exquisite and perfect for our challenge! Thanks for joining us this month at Eclectic Ellapu.
    Hugz
    Laurian DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous as every Plony. Love the image and your card is embellished beautifully.
    Thank you for sharing this with us at Noor Design UK and so pleased you are now on our team.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.