vrijdag 6 mei 2016

Hoera voor Nel....

Goedemorgen.....

Vandaag is mijn hobbyvriendin Nel jarig.....en daarvoor moest natuurlijk een kaartje worden gemaakt.
Nel is gek op blauw en ik wilde eerst een blauwe kaart maken maar achteraf is het toch een andere combi van kleuren geworden. Ik ben helemaal weg van dit prachtige papier van Maja design ...vintage summer basics....al van een paar jaar geleden maar toen ik dit pas nog kon kopen op de beurs in Rijswijk kon ik het niet laten. Het blijft zo'n mooie kleurencombi en voor een vintage kaart is het geweldig om te gebruiken.


Het lieve plaatje is van Syta.....ook in Rijswijk gekocht. Alles wat vintage was heb ik geloof ik wel aangeschaft hahahaha. Ik print ook heel veel plaatjes uit maar soms is het zo makkelijk om een plaatje te kunnen pakken zonder dat je eerst in de computer weer de maten passend moet gaan maken.


Lekker wat bloemen gebruikt...met wondgaas, een veertje en kreuklint...de blaadjes zijn van een stansje uit de magnolia-kit....deze zijn heel leuk om ergens onder te steken...


Van het papier ook nog 2 tassels gemaakt......met een lintje bij elkaar gedaan....ziet er ook wel lief uit vind ik.

Ik hoop dat Nel er blij mee is......maar Nel kennende zal dat wel goed zitten denk ik.

Nel ligt in het ziekenhuis....is van de trap gevallen en flink gewond geraakt....kaak op 3 plaatsen gebroken...o.a. dus ik hoop dat ze haar kaart heeft ontvangen en dat er nog iets van een verjaardagsgevoel zal zijn....Sterkte meis...wordt snel weer beter,

Fijne dag allemaal, xxx Plony

Challenges:
http://southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://craftingbydesigns.blogspot.nl/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/
http://tuesdaytaggers.blogspot.nl/
http://craftingwhenwecanchallenges.blogspot.nl/

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooierd met die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je vriendin! Jammer dat ze haar verjaardag in deze doffe ellende moet 'vieren' - later goedmaken hé!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je voor je vriendin Nel gemaakt Plony...een genot om naar te kijken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart zal Nel ontvangen. Ik heb dat papier ook en is al bijna op. Het is zo mooi te gebruiken. Ook de bloementoef vind ik zo knap gemaakt. Ik blijf dat altijd wel een uitdaging vinden hoor om iets moois van bloemen te maken. Hopelijk zal Nel snel genezen. Klinkt niet best......
    Groetjes CAroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende kaart Plony.
    Alles past weer zo mooi bij elkaar en ik hoop dat Nel hier wel een verjaardagsgevoel van krijgt.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart het papier is super mooi net als de bloemen toef, fijne dag nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart weer zeg,en wat een prachtig papier idd.En Hopelijk krijgt Nel hier niet alleen een verjaardagsgevoel van,maar voelt ze ook minder van haar verwondingen,want oei daar zal ze wel effe last van houden.Beterschap voor haar hoor!!Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Plony, wat een mooie kaart is dit weer. Daar is Nel in het ziekenhuis vast blij mee verrast.
    Jij zegt dat je je meeste plaatjes print, ik doe dit ook wel eens maar vind de kleuren dan soms zo tegenvallen. Print jij je plaatjes op fotopapier of gewoon op wat steviger karton. En zo ja doe je dan ook nog iets met de instellingen van de kleuren op de printer?
    Ik ben benieuwd naar je reatie want ik heb best een heel aantal leuke plaatjes opgeslagen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik print ze op DCP papier Joke...dat is glad papier en iets dikker....verder doe ik geen aanpassingen en ik vind dat ze er prima uitzien dan.
      Dit papier gebruik ik ook voor mijn digi's....kleurt heel fijn met de copics.
      xxx Plony

      Verwijderen
  9. Really beautiful,lovely card. The vintage photo and all embellisments are charming. Thank you for joining us at TioT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh hemel wat een smak heeft jarige Nel gemaakt! Jouw beeldige kaart zal haar heel goed doen Plony en toch voor een beetje een verjaardagsgevoel zorgen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is very beautiful with wonderful colours and flowers

    Love Chrissie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Plony,hier zal Nel heel blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A beautiful card for your friend. The colours, image and flowers are lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful creation! Thank you for sharing it with us at TioT's!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Plony een supermooi kaartje! Alles past weer perfect bij elkaar en wat zijn die tasseltjes leuk! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This really is a beautiful card! The colours are perfect! Thank you for joining us at Try It On Tuesday! Chrisx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Stunning card, so soft and pretty. I love the colours and the embellishments. They complement the picture so beautifully. Thank you for joining us at Southern Girls.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.